قیمت خانه‌های حوالی بازارهای معروف تهران + جدول

تهران (پانا) – یکی از مناطقی که برای خریداران مسکن مورد توجه است محدوده بازارهای معروف تهران است که به فراخور نیاز مشتریان برای سکونت یا سرمایه‌گذاری خریداری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۴۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
قیمت خانه‌های حوالی بازارهای معروف تهران + جدول

بازارهای معروف تهران یکی از مناطق جذاب برای سرمایه‌گذارها یا خریداران حوزه مسکن است. از خانه‌های اطراف بازار تجریش گرفته تا بازارهای جنوب تهران اعم از بازار مولوی و بازار یافت‌آباد هرکدام مشتری‌های خاص خودش را دارد.

یکی از مشاوران املاک منطقه مولوی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «ساختمان‌های قدیمی محدوده بازار عمدتاً برای انبارداری توسط کسبه همان بازار خریداری یا اجاره می‌شود اما آپارتمان‌های نوساز همچنان محل سکونت است.»

وی درباره مشتریانی که برای خرید خانه در آن محدوده مراجعه می‌کنند گفت: «مشتریان خانه‌های این منطقه از دو قشر هستند. اول اینکه کارگرهایی هستند که در همان بازار کار می‌کنند و عمدتاً از شهرستان‌ها برای کار به تهران آمده‌اند که این خانه‌ها را برای سکونت خودشان یا خانواده اجاره می‌کنند. نوع دیگری از مشتریانی که طالب خرید خانه در این محدوده هستند عمدتاً سرمایه‌گذار هستند و بعد از خرید آن خانه‌ها را برای انبارداری یا حتی سکونت اجاره می‌دهند.»

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های واقع در محله‌های بازار محور را بخوانید:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار