رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران:

شهرداری اقدامات خود برای مبارزه با تخلفات حوزه حریم را گزارش دهد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران طی تذکری در صحن شورا خطاب به شهردار تهران گفت شهردار تهران گزارشی از اقدمات شهرداری در مقابله با تخلفاتی که در حوزه حریم صورت می‌‏گیرد، به شورا ارائه دهد تا بتوان با استفاده از ظرفیت رسانه‌‏ها موضوع حریم شهر تهران را پیگیری کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری اقدامات خود برای مبارزه با تخلفات حوزه حریم را گزارش دهد

در جریان چهل و ششمین جلسه شورا، مهدی اقراریان طی تذکری گفت: امیدوارم که متناسب با اقتضائات دهه پنجم انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، بتوانیم گام موثری برای کارآمدی در حوزه شهرداری تهران و خدمت‎رسانی به شهروندان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مبارزه با فساد را جهاد می‏دانند و امروزه شورا و شهرداری تهران هم مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار داده‏اند، ادامه داد: از اقدام قوه قضاییه در حوزه آزادسازی حریم سواحل و رودخانه‎ها تشکر می‎کنم و امیدوارم این مسیر به حریم شهر تهران هم تسری پیدا کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا افزود: خواهشم از شهردار تهران اینست که ضمن انتقال بازخورد بسیار خوب این اقدام در میان مردم و بارقه امیدی که در حوزه تخلفات بویژه تخلفات دستگاه ها در حریم به هیات دولت، گزارشی را از اقدمات شهرداری در مقابله با تخلفاتی که در حوزه حریم صورت می‏‌گیرد، به شورا ارائه دهد تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت رسانه‌‏ها موضوع حریم شهر تهران را پیگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار