مصر به جام جهانی صعود نکند کی‌روش اخراج می‌شود

فدراسیون فوتبال مصر به سرمربی پرتغالی غرامت نمی‌دهد

تهران (پانا) - یک مقام ارشد در فدراسیون فوتبال مصر رسما اعلام کرد در صورت ناکامی تیم ملی این کشور در صعود به جام جهانی، کارلوس کی‌روش از سرمربیگری در تیم ملی برکنار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مصر به جام جهانی صعود نکند کی‌روش اخراج می‌شود

تیم ملی فوتبال مصر با فوتبال دفاعی کارلوس کی‌روش به فینال جام ملت‌های آفریقا رسید و در این بازی هم توانست جریان را تا ضربات پنالتی پیش ببرد اما در پنالتی‌ها بر خلاف دو دیدار قبلی شانس یار کی‌روش نبود و جام قهرمانی روی دست بازیکنان تیم ملی سنگال رفت.

احمد مجاهد عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال مصر و یکی از مدیرانی که نقش زیادی در عقد قرارداد با کارلوس کی‌روش داشته است، در گفت‌وگویی با رسانه‌های این کشور اعلام کرد که بند فسخ قرارداد یکطرفه از سوی فدراسیون فوتبال مصر قابلیت فعال شدن را دارد و قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده که فعال شدن این بند می‌تواند منجر به پرداخت غرامت از سوی فدراسیون فوتبال مصر به کی‌روش نشود.

بنابر اعلام این عضو ارشد فدراسیون فوتبال مصر، اگر تیم ملی فوتبال این کشور نتواند به جام جهانی صعود کند؛ کارلوس کی‌روش از کار برکنار خواهد شد و براساس قرارداد به علت ناکامی در صعود به جام جهانی، غرامتی به او پرداخت نمی‌شود.

تیم ملی فوتبال مصر برای صعود به جام جهانی با سخت‌ترین قرعه روبرو شده و باید در دو بازی رفت و برگشت به مصاف تیم ملی سنگال برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار