بررسی 2291 پرونده گزنیش در کاشان

تهران (پانا) - کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت در یک سال اخیر دو هزار و ۲۹۱ پرونده گزینش متقاضیان ورود به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در این کارشناسی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی 2291 پرونده گزنیش در کاشان

ارسلان همای نیکفر، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از مجموع این پرونده ها، ۱۳۱ تحقیق مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی به قطعی و استخدامی به آزمایشی و ۵۲۸ پرونده نیز مربوط به استخدام پیمانی و پرونده کارکنان قراردادی بوده است.
وی افزود: تحقیق مربوط به پرونده 478 نفر از داوطلبان تدریس در مدارس غیردولتی و خریدخدمات، ۱۵۸ تحقیق مربوط به سرباز معلم، ۲۴ تحقیق ویژه و ۹۲ تحقیق برای جذب معلمان به صورت حق التدریس طی یک سال گذشته در این کارشناسی انجام شده است.
وی اظهار کرد: بررسی ۶۷۴ تحقیق از دانشجویان متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان و ۱۷۸ تحقیق از سایر استانها و ۲۸ تحقیق از داوطلبان تغییر رسته در گزینش آموزش و پرورش کاشان انجام شده است.
وی تصریح کرد: کارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان، نظارت بر عملکرد حدود ۱۳۰ مدرسه غیردولتی و پیش دبستانی و حدود ۷۰ موسسه علمی زبانهای خارجه و تقویت کنکور را بر عهده دارد.
وی گفت: انجام گزینش و تایید صلاحیت متقاضیان ورود به آموزش و پرورش به عنوان نظام متولی پرورش نسل آینده کشور، از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین باید نیروهایی را جذب کنیم که علاوه بر تخصص لازم ، دارای تعهد، ایمان و اخلاق شاسیته نیز باشند.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا ، مصاحبه داوطلبان مناطق شمال استان اصفهان در گزینش کاشان صورت می گیرد و از رفت و آمد آنها به اصفهان جلوگیری شده است.
همای نیکفر افزود: اخلاق و رفتار اخلاق مدار، معرف دین و ارزش های جامعه نیز بر مدار اخلاق تعریف می شود بنابراین توجه به محور اخلاق، مهمترین محور در انتخاب معلمان است.

خبرنگار: سید جلال جلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار