با همت آموزش و پرورش ملارد برگزار شد

برگزاری نشست پرسش و پاسخ شوراهای دانش‌‌آموزی با مسئولان بخش صفادشت

ملارد (پانا) - نشست مطالبه‌گری شوراهای دانش‌‌آموزی آموزش و پرورش ملارد با مسئولین بخش صفادشت به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی و مهارت نقد کردن در دانش‌آموزان در سالن شورای شهر صفادشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست پرسش و پاسخ شوراهای دانش‌‌آموزی با مسئولان بخش صفادشت

مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست پرسش و پاسخ روسای شورای دانش‌آموزی مدارس ملارد و صفادشت با مسئولین بیان کرد: نشست‌های پرسخ و پاسخ دانش‌‌آموزی با تلاش معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی و زندگی در دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

طیب رضایی‌فر در مورد امکانات کم کارگاهی در مدارس فنی و حرفه‌ای گفت: متأسفانه به دلیل کمبود اعتبارات و سرانه‌های آموزشی این مشکل در مدارس کارودانش و فنی و حرفه‌ای وجود دارد اما در نظر داریم با جلب حمایت خیرین این کمبود را رفع کنیم.

وی در مورد پرسش دانش‌‌آموزان به تأسیس اردوگاه دانش‌‌آموزی برای گذراندن اوقات فراغت افزود: در زمینه فضاهای آموزشی با کمبود شدید روبرو هستیم و برای برگزاری اردوها از اردوگاه شهید منتظری شهریار استفاده می‌کنیم، اردوگاهی مربوط به آموزش و پرورش شهر تهران در صفادشت وجود دارد اما با وجود پیگیری‌های فراوان هنوز موفق به جلب همکاری آن‌ها نشده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش ملارد پیرامون حذف کنکور ادامه داد: فرایند حذف کنکور فرایند زمانبری است و دانش‌آموزان تنها باید سعی کنند معدل خود را در سه سال دبیرستان بالا ببرند.

انصاری، بخشدار صفادشت در مورد راه مقابله با آمار سرقت در صفادشت گفت: در تلاش هستیم از نیروهای مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری و دهیاری، گشت مراقبت برای مناطق مختلف بکار ببندیم تا امنیت بیشتری ایجاد کنیم.

وی پیرامون جلوگیری از فروش سیگار و فعالیت قلیان‌سراها افزود: بحث استعمال دخانیات موضوع رایجی است و ممانعت از فروش آن به نوجوانان بصورت رسمی ابلاغ نشده است، اما با همکاری و گزارش مدیران مدارس مبنی بر فروش سیگار به دانش‌آموزان با فروشندگان برخورد می‌کنیم.

بخشدار صفادشت در مورد کمبود امکانات ورزشی این بخش تصریح کرد: خوشبختانه این بخش از لحاظ ورزشی غنی است و سالن‌های ورزشی متعددی دارد اما مشکل آسفالت زمین مدرسه شهدای مهردشت را پیگیری می‌کنیم.

وجدانی، نماینده نیروی انتظامی در مورد تأمین امنیت مدارس دخترانه گفت: در هر دو ساعت یکبار، گشت موتوری اطراف مدارس وجود انجام وظیفه می‌کند و جلسه‌های آموزشی با موضوع امنیتی، فضای مجازی و اعتیاد را در مدارس اجرا می‌کنیم.

سعادت، نماینده اداره ورزش و جوانان نیز در رابطه با مشکلات پارک بانوان بیان کرد: در حوزه فوتسال و فوتبال بانوان با واحد ورزش فرهنگسرای بعثت اقداماتی را انجام داده‌ایم.

حجت‌الاسلام خوبرو، امام جمعه صفادشت در مورد تامین امنیت مدارس گفت: آینده کشور در دستان دانش‌‌آموزان است و الحمدالله مدارس ما پس از انقلاب بسیار وضعیت بهتری از لحاظ زیباسازی و امکانات پیدا کرده‌اند، اما لازم است نیروی انتظامی در این مورد ورود پیدا کنند و مدیران نیز در بحث‌های آموزشی وارد عمل شوند.

شهردار صفادشت نیز از انجام طرح‌های گردشگری نظیر پارک کودک و باغ وحش صفادشت سخن گفت و افزود: در تبلش عستیم تا لین مکان‌ها را بصورت آموزشی و تفریحی برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

او در مورد احداث کمربندی برای رفع مشکل ترافیک این بخش ادامه داد: بخش زیادی از ترافیک بخاطر ترددهای شهرک صنعتی و بخشی هم به دلیل عدم رعایت قوانین توسط شهروندان است که امیدواریم با تغییر در دوربرگردان‌ها و تعبیه مسیرهایی برای شهرک صنعتی این ترافیک کمتر شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار