افتتاح بخش استانی چهاردهمین دوره هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر در اردبیل

اردبیل (پانا) - بخش استانی چهاردهمین دوره هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر در اردبیل افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بخش استانی چهاردهمین دوره هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر در اردبیل

به گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، آئین افتتاحیه بخش استانی چهاردهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر در اردبیل با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و علاقه مندان به هنرهای تجسمی استان در نگارخانه قوام الدین اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد.

در این مراسم عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: هنرمندان منسوب به اردبیل بخصوص در عرصه هنرهای تجسمی، همیشه خوش درخشیده اند و فعالیت هایشان چشمگیر و قابل اعتناست.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توانایی والای هنرمندان استان، امیدواریم در رویدادهای مختلف ملی و فراملی حضور یافته و برای استان، افتخار خلق کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: آثار بسیار خوبی را در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی در اردبیل شاهد هستیم که با عنوان تجسم هنر در اردبیل تا 30 بهمن ماه برگزار می شود.

بحرالعلومی اظهار کرد: در این بخش از جشنواره، آثار 10 هنرمند برجسته استان در حوزه هنرهای جدید شامل، پرفورمنس آرت، اینستالیش، ویدئو آرت، چیدمان و همچنین آثاری از رشته های مختلف هنری در نگارخانه استاد قوام الدین اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان اردبیل نیز با عنوان تجسم هنر، همزمان در کل کشور و در مراکز استانها برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار