رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

کارنامه آیت‌ الله صافی گلپایگانی مشحون از خدمت صادقانه و تلاش خالصانه است

تهران (پانا) - به دنبال ارتحال مرجع عالی‌قدر تشیع، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه آیت‌ الله صافی گلپایگانی مشحون از خدمت صادقانه و تلاش خالصانه است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمة تعالی

کل نفس ذائقة الموت ثم الینا ترجعون

هر نفسی طعم مرگ را می‌چشد و سپس به سوی ما بازگردانده می‌شوید.

قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لاسید هاشی.

«سلام علیکم بما صبرتم»

ارتحال عالم ربانی فقیه عالی مقام مرجع بصیر و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (رحمت اله علیه) آن مجاهد نستوه و از استوانه‌ها و برجستگان علمی و عملی حوزه علمیه قم، عمر پر برکت حیات طیبه خود را مصروف و وقف تألیف و تبیین معارف دین نمود و به حق کارنامه ایشان مشحون از خدمت صادقانه و تلاش خالصانه در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و معارف دینی است، موجب تاثر و تألم دلهای همه مومنین ارادتمندان و شاگردان ایشان گردید.

اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان این ضایعه دردناک و محزن را محضر مبارک حضرت بقیه الله اعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، بیت مکرم مراجع معظم و علمای اعلام حوزه‌های علمیه کشور، مقلدان و ارادتمندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. از پیشگاه خداوند تبارک و تعالی برای ایشان علو درجات معنوی و روحانی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توام با صحت و سلامتی مسألت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار