معاون تربیتی و پرورشی دبیرستان دوره دوم شاهد صابرین:

دهه فجر فرصت مناسبی برای نهادینه کردن حس وطن‌دوستی و عشق به انقلاب اسلامی در دانش‌آموزان است

تهران (پانا)- معاون پرورشی دبیرستان شاهد صابرین معتقد است دهه فجر فرصت مناسبی برای نهادینه کردن حس وطن دوستی و عشق به انقلاب اسلامی در دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر فرصت مناسبی برای نهادینه کردن حس وطن‌دوستی و عشق به انقلاب اسلامی در دانش‌آموزان است

دانش آموزان دبیرستان صابرین منطقه یک برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با جمع شدن در محیط مدرسه، فضا را انقلابی و دگرگون کردند و با تزئین مدرسه و پختن کیک، حال و هوای دیگری در مدرسه ایجاد کردند.

افضلی؛ معاون تربیتی و پرورشی دبیرستان دوره دوم شاهد صابرین در گفت و گو با پانا ضمن تبریک دهه فجر، اعلام کرد: دانش آموزان فعال و پرتوان مدرسه شاهد به طور خودجوش و با شور و اشتیاق فراوان برای اجرای این مراسم برنامه ریزی کردند.

وی افزود: با توجه به اوج گیری پیک ششم کرونا و افزایش مبتلایان به امیکرون و البته بیماری بسیاری از دانش آموزان و کادر آموزشی، با هماهنگی شورای مدرسه آموزش به صورت مجازی ادامه پیدا می کند. زیرا سلامتی دانش آموزان و خانواده هایشان بسیار مهم است.

معاون تربیتی و پرورشی دبیرستان دوره دوم شاهد صابرین با اشاره به آموزش مجازی گفت: با شرایط خاص کنونی مراسم خاصی را نمی توانستیم برگزار کنیم و قرار بود مانند بسیاری از مناسبت های دیگر مانند روز مادر، جشن دهه فجر هم به صورت مجازی برگزار شود. اما امروز شاهد حضور دانش آموزان پرتلاش بودیم که خودجوش برای گرامیداشت این دهه پر افتخار، زحمت و وقت بسیاری گذاشتند.

وی افزود: پرچم یک کشور، نمادی قابل احترام برای مردم به حساب می‌آید و اکثرا نسبت به آن حس خوشایند و وفاداری دارند و با به اهتزاز درآمدن آن احساس غرور در مردم به وجود می‌آید.

افضلی در ادامه با اشاره به حس احترام قلبی به پرچم جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دهه فجر به عنوان برهه ای مهم و حیاتی در تاریخ کشور ما فرصت مناسبی است تا حس وطن دوستی و عشق به انقلاب اسلامی در دانش‌آموزان نهادینه شود و برای این امر استفاده از پرچم، ایده جالبی است.

ستایش صابریان، یکی از دانش آموزان شرکت کننده در مراسم امروز، کیکی با شکل پرچم پرافتخار ایران را تهیه کرده بود و به دنبال آن دوستان او نیز مدرسه را به حال و هوای دهه فجر درآوردند.

در پایان معاون تربیتی و پرورشی دبیرستان دوره دوم شاهد صابرین ضمن تشکر از دانش آموزان فعال و انقلابی دبیرستان از خداوند منان سلامتی و موفقیت همه آینده سازان این مرز و بوم را خواستار شد.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ کوثر طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار