تکمیل ۶ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت ۶ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان اردبیل تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل ۶ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در اردبیل

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر افزود: این پروژه‌های ورزشی با تخصیص کامل ۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب به سرانجام می‌رسند که تاکنون ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این اعتبار به استان ابلاغ شده است.

وی گفت: با تلاش پیمانکاران سعی داریم تا چمن ورزشگاه خلخال، خانه وزنه‌برداری اردبیل و چندین پروژه ورزش روستایی نظیر قره‌قیه مشگین‌شهر را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تلاش بر این است تا تخصیص و ابلاغ اعتبارات این حوزه به موقع انجام و از فصل کاری پیش رو بهترین استفاده در تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام ببریم.

وی گفت: در کنار اصلاح چمن استادیوم تختی و تبدیل آن به چمن مصنوعی سعی بر این است تا جایگاه تماشاگران و رختکن نیز بازسازی شده و این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات مختلف آماده شود.

انوشیروانی بیان کرد: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه تختی اردبیل در نظر گرفته شده اما امسال به رغم وعده داده شده، نتوانستیم عملیات بهسازی و بازسازی را شروع کنیم که با تأمین کامل اعتبار در سال آینده و با بهبود شرایط جوی کارهای عمرانی آغاز خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم در نیمه اول سال آینده این ورزشگاه بعد از بازسازی به عنوان یک مجموعه استاندارد مورد بهره‌برداری قرار گرفته و رشته‌های ورزشی از این مجموعه استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تلاش ما بر این است تا در مناطق مختلف استان مجموعه‌های ورزشی رها شده به حال خود در سال‌های قبل سر و سامان پیدا کرده و وضعیت مناسبی را برای ورزش و تفریحات سالم جوانان و نوجوانان در شهرها و روستاها فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار