معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

زنگ تجدید میثاق زنگ آمادگی و پیروی از شهدای دانش‌آموز است

گلستان (پانا) - مراسم متمرکز مانور بزرگ انقلاب در شهرستان گرگان همزمان با سراسر کشور با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

در ابتدای مراسم،علی مهاجر ضمن تبریک دهه فجر بیان کرد: دانش آموزان با شرکت در مراسم و جشن های انقلابی نشان می‌دهند که آماده بوده و ادامه دهنده راه شهدای دانش آموز هستند. در جنگ تحمیلی که مربوط به دهه اول انقلاب اسلامی بود، هر گاه فرزندی از فرزندان این مرز و بوم به شهادت می رسید باعث افتخار خانواده و جامعه خود بود اما در جنگ و شبیخون فرهنگی دشمن علیه ما، از دست دادن فرزندان این کشور نشانه ضعف و سستی همه ماست، در شرایط کنونی مسیر درست تبعیت بی چون و چرا از رهبری و تبیین آرمان هاست و خدمت به مردم از جمله رسالت‌های ما محسوب می شود.

در ادامه مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: وجود ما در چنین مراسم هایی و فیض بردن از این جشن ها مدیون خون شهداست. فداکاری ها و جان فشانی های آنان دارای بالاترین درجه اجر الهی است.

وی ادامه داذ: در جنگ هشت ساله همه دنیا علیه ما، انواع سلاح ها را در اختیار صدام قرار دادند، اما بعد از ۸ سال این انقلاب اسلامی ایران بود که موفق شد. استعانت از خداوند باید در دستورکار ما باشد و تلاش‌ها را انجام دهیم تا از این پیچ تاریخی با موفقیت عبور کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: ما باید دهه فجر را به یک دهه شاد و امیدآفرین به عنوان یک جشن ملی تبدیل کنیم و به عنوان یک ظرفیت از آن بهره برداری کنیم و مسیر امیدآفرینی را به مردم نشان دهیم، زیرا یکی از بهترین فرصت‏ ها برای زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی، بزرگداشت دهه فجر و رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار