رییس سازمان مدارس غیر دولتی:

مشارکت اولیا با مدرسه موجب ارتقای کمی و کیفی آموزشی، پرورشی دانش آموزان می شود

خبرگزاری پانا: معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده آموزش و پرورش گفت:مشارکت اولیا با مدرسه موجب ارتقای کمی و کیفی آموزشی، پرورشی دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، فرشته حشمتیان معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی هفته پیوند اولیا و مربیان استان کردستان با بیان اینکه سال تحصیلی جدید را بر اساس نقشه راه و سند تحول بنیادین آغاز نمودیم، اظهار داشت: هدف فعالیت های نظام تعلیم و تربیت رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است.

وی حیات طیبه را یک مفهوم قرآنی دانست و افزود: در حیات طیبه تمام مراتب زندگی انسان در کلیه ابعاد آن بر اساس نظام معیار اسلامی است که هدف آن رسیدن به قرب الی الله است و در این مسیر و برای اجرای این مهم آموزش و پرورش نیازمند همکاری و تعامل مستمر اولیای دانش آموزان است.

حشمتیان همچنین با اشاره به جایگاه خانواده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: با دعوت از مربیان مدارس برای مشارکت پذیری و اولیای دانش آموزان برای مشارکت جویی در پیگیری برنامه های آموزشی و پرورشی دانش آموزان گام برداشت.

وی تصریح کرد: مشارکت اولیا با مربیان مدارس با نگاه عالمانه و شناخت متغیرهای تاثیرگذار در مسائل آموزشی و پرورشی، زمینه رشد و ارتقای کمی و کیفی امور آموزشی، پرورشی و فرهنگی دانش آموزان را فراهم می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار