۸ هزار و ۶۱۶ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - شرکت عمران شهرهای جدید در دهه فجر امسال علاوه بر افتتاح ۸ هزار و ۶۱۶ واحد مسکونی مهر در هفت شهر جدید، ۹۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۰۶ میلیاردتومان را افتتاح می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۸ هزار و ۶۱۶ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام شرکت عمران شهرهای جدید پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر امسال شامل ۹۵ پروژه با اعتبار ۶۰۶ میلیاردتومان و افتتاح ۸ هزار و ۶۱۶ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد، گلبهار، سهند، ورامین و شیرین‌شهر است.

پروژه‌های مسکن مهر قابل افتتاح در دهه فجر امسال شامل ۴۰۳۰ واحد در پردیس، ۲۳۳۰ واحد در پرند، ۱۰۳۵ واحد در هشتگرد، ۵۵۶ واحد در گلبهار، ۱۸۹ واحد در سهند، ۳۷۶ واحد در رامین و ۱۰۰ واحد در شیرین‌شهر است.

۹۵ پروژه با اعتبار بیش از ۶۰۶ میلیاردتومان در شهرهای جدید عالیشهر در استان بوشهر، رامین در استان خوزستان، امیرکبیر و سهند در آذربایجان‌شرقی، مجلسی در اصفهان، اندیشه و پرند در تهران، شیرین‌شهر در خوزستان، گلبهار در خراسان‌رضوی، هشتگرد در البرز، فولادشهر در اصفهان، پردیس در تهران، افتتاح می‌شود.

این پروژه‌ها شامل ۵ پروژه آموزشی، ۳ پروژه تجاری، ۱۸ پروژه ورزشی، ۶ پروژه پارک و فضای سبز، ۱۹ پروژه زیربنایی، ۷ پروژه روبنایی، ۳ پروژه اداری و انتظامی، ۶ پروژه فرهنگی، ۱۴ پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی، ۴ پروژه مذهبی، ۴ پروژه درمانی، ۲ پروژه سرای محله و ۴ پروژه خدماتی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار