12بهمن یادآور خاطرات افتخارآفرین ملت حق‌جوی ایران است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه5؛ در مراسم نواختن زنگ انقلاب، دهه فجر را بهاری در زمستان و فرصت تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا دانست که یادآور خاطرات افتخارآفرین ملت حق جوی ایران است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
12بهمن یادآور خاطرات افتخارآفرین ملت حق‌جوی ایران است

ساعت 9:33 دقیقه امروز سه شنبه 12بهمن ماه، همزمان با ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در بهمن 1357؛ به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در منطقه5 تهران به صدا درآمد. این مراسم با حضور یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، شورای معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی و تعدادی از همکاران اداری، در دبیرستان دوره اول ابوذر غفاری برگزار شد.

پس از خیرمقدم فریده عزیزی؛ مدیر دبیرستان دوره اول ابوذر غفاری و اجرای مر اسم دانش آموزان پیشتاز این دبیرستان یداله شهبازبیگی ضمن به صدا درآوردن زنگ انقلاب گفت: «انقلاب اسلامی برگ زرین افتخار برای ملت مسلمان ایران است که با عشق به حق و آرمانهای والای انسانی، برای احیای کلمه حق و عدل به پاخاست و با اهدای خون پاک ترین جوانان تاریخ بشریت پای هدف ایستاد و مقاومت کرد.»

وی افزود: «امروز ما وارثان این خون‌های پاک هستیم و در دهه فجر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق می کنیم و به آنان می گوییم ما تا آخر ایستاده ایم. در این دهه مبارک نفس تازه می کنیم، چراکه دهه فجر بهاری در زمستان است و 12 بهمن یادآور خاطرات افتخارآفرین ملت حق جوی ایران است.»

پس از این مراسم شهبازبیگی و همکاران همراه، به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب رفتند و در مراسم تجدید پیمان با امام و شهدا شرکت کردند. گفتنی است در این برنامه سه گروه دانش آموزی از مدارس منطقه نیز شرکت کردند. این گروه ها از دبیرستان دوره اول امام رضا(ع)، دبیرستان دوره اول شهید چمران و دبیرستان دوره اول مرحوم ضیایی بودند که با همراهی مدیران این آموزشگاه ها، علی افشار، ابوالفضل زارعی و موسی آغاسی و تعدادی از همکاران این مدارس، در این گردهمایی باشکوه شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار