استاندار اردبیل«

مشارکت جوانان در اداره کشور بر نشاط انقلاب می‌افزاید

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل تاکید کرد مشارکت جوانان در اداره کشور بر نشاط انقلاب می‌افزاید و باید در ادامه مسیر انقلاب از ظرفیت‌های جوانان استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت جوانان در اداره کشور بر نشاط انقلاب می‌افزاید

به گزارش اداره کل استانداری اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در آیین نواختن زنگ انقلاب که در دبیرستان پسرانه مدرس ناحیه یک اردبیل برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: تنها عامل رشد هر جامعه ای انسان است و باید جوانان با توجه به ارتقای علمی برای پیشرفت و آبادانی آینده کشور و استان تلاش کنند.

وی گفت: جوانان باید از آرمان ها و ارزش های اصلی انقلاب آگاهی یابند و با اتکا به این ارزش ها و گفتمان ها مسیر آینده را ترسیم کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مبانی، ارزش ها و گفتمان های انقلاب قابل تغییر نیست، بیان کرد: شیوه های اداره کشور نیازمند تغییر بوده و باید با استفاده از روش های نو و تفکر جوانان مسیر رشد و توسعه سرعت گیرد.

عاملی افزود: انقلاب ۵۷ ثمره حرکت های حصرت امام خمینی از سال ها قبل بوده و این انقلاب با هدف توجه به عزت مردم، رفع تبعیض و استفاده همه مردم از منابع کشور انجام شد.

وی اظهارکرد: این گفتمان ها و ارزش های انقلاب باید به نسل جدید انتقال یابد و این نسل با تلاش و کوشش و اتکا به علم برای پیشرفت و آبادانی تلاش کنند.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: زنگ انقلاب در مدارس استان و شبکه مجازی شاد به مناسبت دهه فجر به صورت باشکوه نواخته شد تا دانش‌آموزان نخستین روز از دهه فجر را با تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی آغاز کنند.

وی اظهار کرد: همایش ملی یاوران انقلاب نیز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان و با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود که از اهم برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزان هستند که در این زمینه دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده و ادامه دهنده راه شهدا هستند که به همین منظور باید برنامه‌های فرهنگی مقارن با دهه فجر به صورت باشکوه برگزار شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، نسل جوان پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند که باید با ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند که در این زمینه برگزاری یازدهمین دوره انتخاب مجلس دانش‌آموزی از رخدادهای مهم فرهنگی برای نقش‌آفرینی در رویدادهای اجتماعی است که این موضوع برای ما جزو اولویت‌های اساسی است.

ناصری بیان کرد: تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از نهادهای مهم مشورتی است که در این زمینه مهم‌ترین مسئله این است که نسل کنونی با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا شود و در این زمینه برای ما اهمیت به برنامه‌های انقلاب جزو اولویت‌های اساسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: تمام تلاش و جدیت آموزش و پرورش این است که نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام کشورمان و تلاش‌های امام راحل برنامه‌ریزی داشته باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار