رویای شیرین سامورایی‌ها؛ خاطرات تلخ عربستان تکرار می‌شود؟

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ژاپن ظهر امروز در حالی از عربستان میزبانی خواهد کرد که امیدوار به تکرار خاطراتی شیرین است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رویای شیرین سامورایی‌ها؛ خاطرات تلخ عربستان تکرار می‌شود؟

امروز در مهم‌ترین بازی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا و از گروه دو این رقابت‌ها، تیم‌های ملی ژاپن و عربستان از ساعت 13:40 در ورزشگاه جام جهانی شهر سایتما در حالی روبروی هم قرار خواهند گرفت که عربستان با 19 امتیاز صدرنشین این گروه است و ژاپن با 15 امتیاز در رده دوم ایستاده است و پشت سر خود تیم ملی استرالیا را با 14 امتیاز می‌بینید.

نکته مشخص درباره این بازی نیاز ویژه ژاپنی‌ها به 3 امتیاز و البته در مقابل شاید راضی بودن عربستان به یک امتیاز باشد، هر چند ممکن است گرفتن 3 امتیاز در این بازی برای عربستانی‌ها و امتیاز از دست دادن احتمالی استرالیا مقابل عمان، باعث شود تا عربستان به عنوان دومین تیم آسیا پس از تیم ملی ایران جواز حضور در جام جهانی را بدست آورد.

اما عربستانی‌ها در حالی راهی شرق آسیا شده‌اند که خاطرات خوبی از بازی مقابل ژاپن در سرزمینش ندارند، سامورایی‌ها تاکنون دو بار از عربستان میزبانی کرده‌‍اند که هر دو بازی با برد آنها به پایان رسیده است و امروز امیدوارند تا با زنده نگه داشتن این کابوس برای عربستانی‌ها، به یک قدمی صدر جدول گروه برسند و حساسیت در این گروه را به اوج برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار