فرمانده پایگاه بسیج کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور:

دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سربلندی ملت بزرگ ایران است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی به مناسبت فرارسیدن دوازدهم بهمن و آغاز چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی ایران گفت دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سربلندی ملت بزرگ ایران است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سربلندی ملت بزرگ ایران است

مهراله رخشانی‌مهر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی‌مقدم کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور به مناسبت سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بهمن»، ماه دلدادگان مکتب خمینی کبیر است که سرمست از پیام کلام و اندیشه امام راحل، خود را به خط خون و آتش زدند و نوای «الله اکبر» را در گستره این سرزمین طنین انداز کردند.

12 بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان یادآور روزی است که آن قامت برافراشته ولایت، روح خدا، پرچمدار راستین انقلاب بهار را به میهمانی زمستان آورد، آفتاب را میهمان سرزمینمان کرد و دل‌هایمان را از عطر خدا آکنده ساخت.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سربلندی ملتی است که در عصر افول ارزش‌های اخلاقی و انسانی با ایستادگی و همبستگی تحت زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روحی تازه در کالبد جهان بی روح دمید و صفحه‏‌ای زرین را در تاریخ حیات انسان در این کره خاکی گشود .

انقلاب اسلامى ایران یکى از رخدادهاى بى‌بدیل تاریخ معاصر است که با عینیت بخشیدن به مفاهیم استقلال، آزادی، معنویت و عدالت افق جدیدی پیش روی جهانیان گشود. تبیین و بازشناسی این مفاهیم در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ضروری است و واجد درس‌های مهمی برای نسل‌های آینده در مسیر کمال و پیشرفت خواهد بود.

آغاز چهل و سومین طلیعه انقلاب شکوهمند اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار