مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد:

پیشتازان، فجرآفرینان جدید انقلاب هستند

جوادآباد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد در جلسه کمیته فنی سازمان دانش‌آموزی، پیشتازان را فجرآفرینان جدید انقلاب نامید.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان، فجرآفرینان جدید انقلاب هستند

عباس کیوانلو، مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد در دومین جلسه کمیته فنی سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: مانورهای دهه فجر، یادآوری پیروزی و شگفتی سازی سال ۵۷ است. همان روزهایی که بصیرت مردم، ظلم و استبداد را نابود کرد و راه نفوذ دشمنان را بست. بن بستی ۴۳ ساله که غیرقابل گشودن است.

وی در ادامه ایام دهه فجر را یکی از بهترین فرصت‌ها برای شادی نسل جوان در مدارس دانست و گفت: منحصر به فرد بودن این برنامه‌ها با حضور دانش‌آموزان پیشتاز که همیشه شگفتی سازند بسیار دیدنی‌‌تر خواهد بود. حضور و نظم دانش‌آموزان پیشتاز در مدارس و برنامه‌های دهه مبارک فجر، خود فجرآفرینی دیگری است که هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین آن شود.

مدیر آموزش وپرورش جوادآباد افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی بود که در سال‌های اولیه پاگیری انقلاب، با خرابکاری‌ها و نفوذ‌های گاه و بیگاه خود، سعی در خشکاندن ریشه انقلاب داشتند اما هرگز نتوانستند و نخواهند توانست این درخت تنومند را زمین بزنند.

کیوانلو حضور باشکوه دانش‌آموزان در مانورهای تشکیلاتی پیشتازان را جلوه و تجلی ارزشمند این جوانان آینده ساز انقلاب دانست.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار