در گفت و گوی اولیا و مدیر مدرسه مرضیه مطرح شد:

باید با بیماری کرونا کنار آمد

شهرکرد (پانا) - با ادامه حضور ویروس کرونا، باید برنامه‌ریزی برای کنار آمدن با این بیماری در مدارس صورت پذیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
باید با بیماری کرونا کنار آمد

امروز در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه مرضیه شهرکرد، یکی از اولیاء دانش آموزان در رابطه با دغدغه خود از ادامه آموزش حضوری گفت: در این روزها که کرونا بار دیگر گسترش پیدا کرده است، مدارس نیز حضوری شده اند، بنابراین اگر آموزش ها دوباره مجازی شود، از ابتلا دانش آموزان به این بیماری جلوگیری می شود.

شیوا شاهوردی مدیر دبیرستان مرضیه شهرکرد ضمن تشکر از حضور اولیا در این گفت و گو پاسخ داد: ممکن است ویروس کرونا سالیان سال در کنار ما وجود داشته باشد، پس بهتر است علاوه بر رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و مبارزه با آن با این بیماری کنار بیاییم.

وی همچنین در رابطه با فرهنگ استفاده از فضای مجازی گفت: امروزه رایانه های هوشمند بر زندگی ما تسلط دارند، اینترنت پنجره ای است روبه جهان بیرون که ما انسان ها باید سعی کنیم از این تکنولوژی ها به خوبی استفاده کنیم، اما متاسفانه فرهنگ استفاده از این تکنولوژی ها در میان دانش آموزان ما به خوبی جا نیفتاده است.

شاهوردی افزود: وظیفه ما در مدارس اطمینان بخشی به اولیا از سلامت دانش آموزان شان است، به همین دلیل ما سعی کردیم علاوه بر توزیع ماسک برای یادآوری پروتکل های بهداشتی به دانش آموزان، پوسترهایی را در مدرسه در همین خصوص نصب کنیم یا برای حفظ سلامت بیشتر دانش آموزان دستگاه ضد عفونی را در سالن ها راه اندازی کرده و در هر حالت تلاش کردیم خاطر اولیا را از بابت سلامتی دانش آموزان شان راحت کنیم.

در ادامه شاهوردی در خصوص کلاس های حضوری اظهار کرد: ثابت شده است که آموزش حضوری بهتر از آموزش مجازی است، هر چه کلاس ها حضوری و چهره به چهره برگزار شود باعث یادگیری بهتر دانش آموزان می شود.

وی درباره معایب کلاس های مجازی عنوان کرد: با استفاده از رایانه های مختلف علاوه بر اینکه با عوارض جسمانی همراه است، سبب آسیب روحی به دانش آموزان می شود.

وی در پایان از اولیا و مسئولین مدارس خواست که با کمک به هم و ساخت«پویش مدرسه، خانه دوم من است» از مشکلات هم کاسته و در خانه دوم خود محیطی امن و شاد بسازیم.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار