برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی نیشابور تجلیل شدند

نیشابور (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان خوارزمی نیشابور در محل سالن همایش‌های دبیرستان فرزانگان این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی نیشابور تجلیل شدند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم، با اظهار خرسندی از توفیقات کسب شده در مسابقات مختلف، گفت: 82 تیم از این شهرستان در مسابقات مختلف شرکت کردند که از این تیم ها راه یافته به استان، 8 مقام اول، شش مقام دوم و 11 مقام سوم در استان کسب و 7 دانش آموز المپیادی نیز موفق به احراز رتبه برتر استان شدند.

علیرضا کلیدری افزود: اولین پیامی که می شود از این مراسم برداشت کرد این است که این جمع قابل توجه که امروز افتخارآفرین شده اند، بخشی از تعلیم و تربیت به شمار می روند. دانش آموزانی که در جمع ما نیستند نیز قابل احترامند و باید به آنها توجه شود. اگر آموزش و پرورش می خواهد به هدف غایی و نهایی خود دست پیدا کند باید به چیزی جز آفرینندگی و توسعه دانایی فکر نکند. وجه تمایز تعلیم و تربیت امروز دنیا، شاخص توسعه دانایی است و این برگزیدگان محصول واقعی این توسعه دانایی هستند.

وی ادامه داد: امروز مساله، داشتن دانشمند نیست، بلکه داشتن متفکرانی است که در یک تعامل مثبت و سازنده در همه عرصه ها سبب رشد و ترقی می شوند. اگر حس کنجکاوی دانش آموز باز شود او یک دانش آموز مترقی است و این یک آغاز و نقطه عطف است که می تواند یک تحول عظیم را به دنبال داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار