امروز وضعیت معاملات بورس چگونه بود؟

تهران (پانا) - معاملات بورس در دومین روز هفته در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران با ثبت رشد ۲۵هزار واحدی به محدوده یک ‌میلیون و ۲۸۴هزار واحد صعود کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
امروز وضعیت معاملات بورس چگونه بود؟

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس تحلیل کارشناسان، با توجه به اینکه بورس روند متعادلی پیدا کرده، افراد با بررسی وضعیت تکنیکالی و بنیادی سهام مختلف، می‌توانند خرید سودآوری برای خود رقم بزنند.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند شاخص‌کل بورس اوراق بهادار تهران را مورد بررسی قرار داده و گفت: شاخص کل امروز در امتداد مسیر قبلی خود حرکت کرد و با ثبت رشد ۲۵هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۲۸۴هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل برای سومین روز متوالی سبزپوش ماند و رفتاری مشابه به روزهای گذشته خود داشت.

وی بیان کرد: از ابتدای معاملات امروز نمادهای شاخص‌ساز قدرت را دست داشتند. به طوری‌که پالایشی‌ها، پتروشیمی‌‌ها و محصولات شیمیایی در صدر رشد بورس امروز قرار گرفتند. بعد از آنها، خودرویی‌ها و فولادی‌ها در سودآوری پیشرو بودند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: به طور کلی امروز هم شاخص کل وضعیت معقولی داشت و انتظار می‌رود رشد شاخص‌سازها به صنایع کوچکتر نیز منتقل شود. به نظر می‌رسد بازار روند روان‌تری را به خود گرفته و بنابراین با رعایت حد ضرر و قناعت در حد سود می‌توان به صنایع ورود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار