متن پیام خداحافظی عباس زهیری مدیر سابق سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

اصفهان (پانا) - عباس زهیری  مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در پیامی ضمن تقدیر از همراهی  فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوره مسئولیتش ، از همگی آنان طلب حلالیت کرد. 

کد مطلب: ۱۲۵۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
متن پیام خداحافظی عباس زهیری  مدیر سابق سازمان دانش‌آموزی  استان اصفهان

عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در پیامی ضمن تقدیر از همراهی فرهنگیان و دانش آموزان در این دوره مسئولیت، از همگی آنان طلب حلالیت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
هر آمدنی را رفتنی است، سعادت مندند آنان که در طاعت خالقند و در خدمت مخلوق، زمان می‌گذرد، تقویم ها کهنه می شود، ولیکن روزهای در کنار شما بودن هیچگاه از خاطره ها پاک نخواهد شد .
۸ سال باافتخار در خدمت شما عزیزان و در سایه سار همراهیتان نفسی به عشق، تازه گشت تا اینکه پیک نامور، از حریم دوست تقدیر را بر آن بست تا در ادامه مسیر زندگی خویش در سنگری دیگر به خدمتگزاری ادامه دهم.
اینک خدای قادر متعال و پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام را شاهد و گواه می گیرم که در این مدت آنچه انجام داده ام جز خدمت و انجام وظیفه در راستای رشد و ارتقای تربیت اجتماعی دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان وارتقای شان ومنزلت مدرسان ،مربیان وهمکاران در خانواده بزرگ سازمان دانش آموزی نبوده است.
و اینک بر خود لازم و وظیفه می دانم در پایان دوره مسئولیت خطیر و افتخار آمیز خدمتگزاری به شما عزیزان از معاون پرورشی وفرهنگی وزارت متبوع ورئیس سازمان دانش آموزی ، قائم مقام سازمان ، معاونین ‌ومشاورین ومدیران وکارشناسان حوزه ستادی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ، مدیران سازمان های دانش آموزی سراسر کشور، مدیر کل ودیگر اعضای شورای معاونین ، اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان،همکاران خوب ونازنین خودم در سازمان دانش آموزی استان ، روسا ومدیران ادارات داخلی ونواحی و مناطق،اعضای شورای معاونین وشورای برنامه ریزی نواحی و مناطق ، مسئولین وکارشناسان سازمان های دانش آموزی نواحی ومناطق استان ، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره کل و آموزش وپرورش نواحی ومناطق، مسئولین وکارشناسان تشکل ها ی دانش آموزی، ادارات و نهادهای بیرونی آموزش وپرورش که در اجرای برنامه ها وفعالیت های سازمان دانش آموزی تشریک مساعی داشته اند و همچنین پیسکسوتان ،مربیان، مدرسین کشوری واستانی ،دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان ، مجامع و مجلس دانش آموزی تشکر وقدردانی داشته باشم و از محضر یکا یک شما عزیزان طلب بخشش و حلالیت نموده و استدعا می کنم چنانچه در این مدت به هر دلیل و به فراخور حال که الانسان ضعیف، با دست یا زبان و نگاه خود قلبی را آزرده یا روان نازنین عزیزی را مکدر نموده ام، از سویدای جان اینجانب را عفو نموده و حلال نمایند.
حقیر را ببخشایید اگر این دستان و امکانات موجود در مدت زمان حضور در محضر شریفتان، توانایی خدمتی شایسته تر و بایسته تر به شما عزیزان، همکاران نجیب و فرهیخته و گرامی و دانش آموزان عزیزم را نداشته است.
خداوند قلب نازنین آقا بقیه الله الاعظم را از ما راضی و خشنود بفرماید.ان شاالله .
والسلام علیکم و علی جمیع عبادالله الصالحین
دوستدار و خدمتگزار کوچک شما
عباس زهیری- اصفهان ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار