فرزندان بهزیستی به «باشگاه کارآفرینان» می‌روند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان برای فرزندان خانواده سازمان بهزیستی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان بهزیستی به «باشگاه کارآفرینان» می‌روند

رحیم سرهنگی افزود: باشگاه کارآفرینان نوجوان با هدف توانمند سازی، تقویت مهارتهای کارآفرینانه و پرورش نوجوانان به عنوان آینده سازان کشوربرگزار می‌شود.

وی توضیح داد: وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در این باشگاه که آموزشهای آن برگرفته و بومی شده یک الگوی بین المللی است، به دنبال تقویت پنج مهارت اصلی برای تغییر رویکرد و نگرش نوجوانان به سوی نوآوری و کارآفرینی است.

سرهنگی افزود: در این باشگاه،مهارتهای مشاهده،پرسش،آزمایش، شبکه سازی و تفکر خلاق به صورت تمرین و فعالیتهای آموزشی به نوجوانان ارائه می‌شود.

مدیر کل دفترتوسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه ریزیهای انجام شده، این دوره آموزشی برای دختران نوجوان تحت پوشش سازمان بهزیستی نیز در هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این باشگاه در روزهای پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ بهمن برای ۱۵ نفر از نوجوانان پسر رده سنی ۱۱ تا ۱۷ سال تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در محل مرکز رشد خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی بهزیستی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار