استاندار اردبیل:

تحول خواهی از ضروریات توسعه است

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد بر اساس منویات مقام معظم رهبری تغییر و تحول در شیوه‌ها و متد‌ها از ضروریات توسعه و پیشرفت است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تحول خواهی از ضروریات توسعه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استانداری اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با مجمع بسیجیان استان اظهار کرد: ترسیم و تدوین گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب در مسیر توسعه و بهره گیری از جوانان انجام گرفت و بستر تحول بیشتر در بخش ساختارها فراهم شده و در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت نیز تحول ضرورت دارد.

وی ضمن تبریک دهه فجر افزود: در سال ۵۷ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحول گفتمانی به برکت خون شهدا در حوزه فرهنگ و باورها به بار نشست و بعد از آن نیز در ۸ سال دفاع مقدس که بر مبنای نظام و آرمان های انقلاب صورت گرفت حتی یک وجب از خاک وطن در اختیار دشمنان قرار نگرفت.

به گفته استاندار اردبیل توسعه و پیشرفت نیازمند تحول اساسی در بخش های مختلف است و مجموعه سپاه که رسالت اصلی آن پاسداری و صیانت از انقلاب است و بسیج مردمی، در جنگ نرم، جنگ سخت، سازندگی و حوزه های علم و فناوری که هرکجا نظام به حمایت نیاز داشته باشد در صحنه حاضر شده و بدون تمنا کارهای خود را انجام می دهد که ثمره این تلاش ها مایه عزت و سربلندی نظام بوده است.

عاملی تصریح کرد: برای قوام این انقلاب و مملکت تلاش های جهادی انجام شده و نجات بخش نظام و مملکت اندیشه های علمی، جهادی و میدانی است که باید ارج نهاده شود.

وی با بیان اینکه هر اتفاقی بر مبنای تحول خواهی رخ می دهد، بیان کرد: نظام و انقلاب و تمامیت ارضی به این راحتی به دست نیامده و به این راحتی از دست برود بنابرین وظیفه همه ماست که در توسعه و پیشرفت آن تلاش کنیم.

به گفته استاندار اردبیل در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و فرهنگی باید با فکر و اندیشه علمی تحول اساسی ایجاد شود که این تحولات به یک مطالبه اساسی تبدیل شده است تا به یک نتیجه مطلوب منجر شود.

عاملی افزود: به خاطر تبعیض در چارچوب ها انقلاب شده است و نباید بعد از ۴۳ سال به نقطه اول برگردیم که باید در الگوی حکمرانی چهارچوبی منطقی و علمی ارائه شده تا از میزان نارسایی ها کاسته شود.

نماینده عالی دولت در استان ساماندهی برنامه اشتغال را هدیه دهه فجر اعلام کرد و گفت: باید با برش شهرستانی و با احصای آمار اشتغال استان برنامه ریزی لازم را بر اساس آمایش سرزمینی در حوزه های مختلف ساماندهی و تدوین کنیم.

در این نشست جهانگیرامامی ،رییس مجمع بسیج استان و مسوولین کمیته ها هم عملکرد و دیدگاه های خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار