آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری از ساعت 14 امروز

تهران (پانا) - مهلت ثبت‌نام برای کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ امروز ۱۰ بهمن آغاز می شود و تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری از ساعت 14 امروز

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱، پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱، جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ و شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (دفترچه شماره یک) که تغییرات و شرایط و ضوابط ثبت نام در آن درج شده است، همزمان با آغاز ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. همزمان با آغاز ثبت‌نام دفترچه راهنمای ثبت‌نام نیز منتشر خواهد شد.

کنکور ۱۴۰۱ همانند سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و تاثیر معدل داوطلبان به میزان ۴۰ درصد و مثبت خواهد بود. بر اساس تصمیم‌های جدید اتخاذ شده کنکور ۱۴۰۲ با تغییرات اساسی برگزار می‌شود.

آزمون سراسری برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار