مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «عموقاسم» در روستای بیدهند

قم (پانا) - مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «عموقاسم» و جشن گرامیداشت مقام زن در مسجد جامع روستای بیدهند قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «عموقاسم» در روستای بیدهند

مراسم تجلیل از مقام مادر و شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی، با حضور پسران و دختران، شوراهای روستا، علی‌محمدی دهیار روستا، خانواده شهید «ابوالقاسم نورایی» و نمازگزاران مسجد برگزار شد.

در ابتدای مراسم قرآن آموز «علی قیصری» مجلس را با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید نورانی کرد.

در ادامه «محمد حسین قاسمی» مجری برنامه این مراسم را به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، تجلیل از مقام مادر و شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی «عموقاسم» و بخصوص استقبال از دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: در دهه فجر نیز مراسمی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد برگزار خواهد شد و علاقه مندان فرصت دارند تا آن روز دلنوشته و متنی با همین مضمون به نگارش در بیاورند که به برترین آنها جوایزی اعطا می شود.

علاوه بر آن گروه سرود مدرسه پسرانه «شهید حسن قربانی» و گروه همخوانی مدرسه دخترانه «ام کلثوم» سرودی در وصف و مقام حضرت فاطمه زهرا (س)اجرا کردند.

همچنین مسابقه‌های نوحه خوانی، معما، دلنوشته خوانی که در وصف سردار شهید سلیمانی بود برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.

علاوه بر آن به دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند، هدایایی اعطا شد. همچنین به حضار به قید قرعه هدایایی نقدی اهدا شد.

این جشن با مولودی خوانی «علی حیدری» فرزند جانباز شهید «محمدتقی حیدری» ادامه یافت.

در پایان، حجت الاسلام مجید رشیدی و علیرضا ولدی فرزند شهید مدافع حرم فرزاد ولدی مورد تقدیر قرار گرفتند و از حضور جانباز و فعال بسیجی «محمد محمدی» و حجت الاسلام «محمد محمدی» امام جماعت مسجد نیز تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار : زهره آقاجانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار