نزاع دسته جمعی در پی اختلافات خانوادگی

خبرگزاری پانا: اختلافات خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان نیشابور منجر به نزاع دسته جمعی بین 40 نفر از اهالی روستا شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابوردر تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بروقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا های بخش مرکزی شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسینی افزود: با حضور ماموران کلانتری 12 جمهوری در محل، مشخص شد این نزاع در مجلس عروسی و براثر اختلاف خانوادگی بین 40 نفر از اهالی روستا اتفاق افتاده که با درایت و اقدام قاطع پلیس در محل از افزایش دامنه نزاع و درگیری جلوگیری شد.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص 6 نفر از عاملان اصلی نزاع دستگیر و به همراه پرونده جهت رسیدگی به موضوع به مرجع قضایی معرفی شدند و تلاش درجهت دستگیری سایر عوامل نزاع همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از گذشته های دور تا کنون درگیری های فیزیکی و لفظی افراد، جزو لاینفک زندگی بوده اما شدت و حدت آن بسته به زمان، مکان و شرایط، متفاوت است و اغلب مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... باعث بروز این پدیده و رفتار ناهنجار اجتماعی می شود.

سرهنگ حسینی ضمن تاکید بر ریشه یابی این رفتار های هیجانی بر انجام کارهای فرهنگی و اصلاحی در حل این مشکل گفت: اغلب افراد قبل از ارتکاب چنین رفتارهایی به ندرت به فکر مجازات و عواقب آن می باشند و می بایست افراد آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

وی در پایان گفت: پلیس شهرستان با کسانی که به هر دلیل و با هر شیوه ای قصد برهم زدن امنیت شهروندان را داشته باشند قاطعانه و بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار