یورش دوباره کرونا به خوزستان

۱۰ شهر خوزستان در وضعیت زرد قرار گرفتند

اهواز (پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت مطابق جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهر شامل اهواز ، کارون ، هویزه، شوش ، دزفول ، مسجدسلیمان، رامهرمز ، امیدیه ، آغاجری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند و مابقی شهرها در وضعیت آبی هستند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ شهر خوزستان در وضعیت زرد قرار گرفتند

محمدحسین سرمست با اعلام این خبر افزود: در پی انتشار سریع و گسترده سوش امیکرون، کشور و استان خوزستان درگیر موج جدید بیماری کرونا شده اند که ضروریست برای مهار و مقابله با آن تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

وی در همین راستا با درخواست از مردم جهت مراقبت و هوشیاری نسبت به وضعیت خطرناک کرونا گفت: از همه هم استانی ها درخواست داریم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه تزریق دز سوم واکسن را با جدیت دنبال کنند.

سرمست یادآور شد:ضمن استفاده اصولی و درست از ماسک، از هرگونه تردد ، مسافرت و تجمع غیرضروری خودداری کنند و هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه امیکرون بدانند و ضمن شروع درمان، خود را قرنطینه و برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، ارتباطات خود را به شدت محدود کنند.

شایان ذکر است هفته گذشته استاندار خوزستان گفته بود همه شهرها استان در وضعیت آبی قرارند اما باید اجرای پروتکل‌های بهداشتی وضعیت زرد در دستور کار قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار