تربیت دینی در زندگی متعالی دانش‌آموزان نقش بسزایی دارد

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تربیت دینی در زندگی متعالی دانش‌آموزان نقش بسزایی دارد که این تربیت از کودکی شکل می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دینی در زندگی متعالی دانش‌آموزان نقش بسزایی دارد

علی موحدی ضمن تبریک پاسداشت هفته زن و مقام مادر در هشتمین جشن تکلیف دختران ایتام، گفت: شخصیت افراد از کودکی شکل می گیرد و تحت آموزه های دینی تکوین می یابد. وقتی که والدین جو مذهبی را در محیط خانه تقویت می کنند، بدین طریق زمینه ستایش الهی و دین باوری را در فرزندان بوجود می آورند.

موحدی افزود: دختران امروز، زنان و مادران فردا هستند که از مادران خود خواندن قرآن، نماز اول وقت و زندگی عرفانی را فرا می گیرند.

موحدی تاکید کرد: تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان، تکریم شخصیت و تشویق به انجام امور مذهبی موجب تاثیر زیادی در رشد و تعالی آنان می‌شود.

فرامز سلیمی فرد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار کرد: یکی از وظایف نظام آموزش و پرورش، تربیت دینی دانش آموزان است.

وی گفت: شکل گیری شخصیت دانش آموزان مرهون اهتمام معلمان است.

سلیمی فرد افزود: معلمان با برنامه ها و فعالیت های متنوع می توانند آموزه های دینی را در عمل به دانش آموزان بیاموزند.

در این مراسم بسته ویژه شامل چادر، سجاده، مهر و تسبیح با رعایت پروتکل های بهداشتی به دختران مکلف توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، اداره کل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان و خیرین به دانش آموزان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار