حمید سجادی:

برای برگزاری جشن صعود تیم ملی به جام جهانی برنامه‌ریزی شد

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان از برنامه‌ریزی برای برپایی جشن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برای برگزاری جشن صعود تیم ملی به جام جهانی برنامه‌ریزی شد

حمید سجادی در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های المپیک زمستانی چین ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در بازی انتخابی جام جهانی قطر از احتمال برپایی جشن پس از این بازی خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم برای برپایی جشن صعود در کل کشور توسط معاونت فرهنگی و همگانی وزارت ورزش‏, نهاد ریاست جمهوری و فدراسیون فوتبال انجام گرفته است.

وی از سفر خود و رئیس کمیته ملی المپیک به مسابقات المپیک زمستانی چین خبر داد و گفت: در این سفر کوتاه ملاقات با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و چند برنامه دیگر پیش بینی شده است که اطلاع رسانی در این خصوص انجام خواهد شد.

وزیر ورزش با اشاره به پایبندی جمهوری اسلامی ایران به رعایت مفاد منشور المپیک درباره تحریم بازی های المپیک زمستانی چین توسط برخی کشورها افزود: این اتفاق پسندیده نیست و خلاف منشور بازی های المپیک است.

سجادی از دیدار هفته گذشته خود با سفیر چین به عنوان سرفصل همکاری های متنوع یاد کرد و افزود: با توجه به آغاز همکاری 25 ساله ایران و چین‏‏‏, یکی از تعاملات ارزشمند ایران و چین مباحث ورزشی است.

وی ضمن بی اطلاعی از تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: بعد از جلسه با صالحی امیری اطلاع رسانی دقیق دراین باره انجام خواهد شد.

وزیر ورزش درباره حواشی اخیر همایش برگزار شده در وزارت ورزش با موضوع ترویج ازدواج گفت: وزارت ورزش نقشی در برپایی این برنامه نداشته و موسسه برگزار کننده این مراسم ساختمان جوانان وزارت ورزش را برای این همایش اجاره کرده بود.

سجادی درباره استعفای بیژن ذوالفقار نسب رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نامه استعفای ذوالفقارنسب را به پولادگر داده ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار