معرفی آثار بخش خردسال بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

تهران (پانا) - ۶ نمایش منتخب بخش مسابقه تئاتر خردسال، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معرفی آثار بخش خردسال بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات انتخاب آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال جشنواره بیست و هفتم، متشکل از آناهیتا غنی‌زاده، الکا هدایت و هادی حسنعلی پس از ارزیابی ۲۵ اثر متقاضی این بخش، ۶ نمایش را برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی کردند.
دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار پذیرفته شده در بخش مسابقه نمایش خردسال را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام می‌کند:
۱- نمایش «اتاق بازی» به نویسندگی و کارگردانی آرین ناصری‌مهر از تهران (مشروط )
۲- نمایش «دینگ، دینگ، دنگ» به نویسندگی حامد زحمتکش و کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو از شهر ری
۳- نمایش «ساکت» به نویسندگی سمیه منجم و کارگردانی امیر تنها از لاهیجان
۴- نمایش «مبارک و آه» به نویسندگی و کارگردانی پگاه معصومی از همدان (بر اساس طرح و ایده حسین فدایی حسین)
۵- نمایش «مهمان ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی از تهران
۶- نمایش «همه در یک قاب» به نویسندگی و کارگردانی شراره طیار از پردیس (بر اساس قصه‌ای از مسرور وکیلی)
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.
مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار