همایش مادر و کودک بمناسبت تکریم روز مادر توسط هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد

خرم‌آباد (پانا) - همایش مادر و کودک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه و تکریم روز مادر، توسط هیئت ورزش‌های همگانی استان در شهرستان خرم‌آباد با حضور جمعی از مادران و فرزندان در سالن شهید چاغروند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش مادر و کودک بمناسبت تکریم روز مادر توسط هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد

در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع توسط کمیته بازی های فکری کودکان و کمیته پیلاتس برگزار شد. تمرینات ورزشی و آموزش پیلاتس جهت آشنایی مادران در جهت نشاط و تندرستی توسط ثریا امیری رییس کمیته پیلاتس استان و مریم جعفری از مربیان پیلاتس اجرا شد.

در ادامه مراسم که با حضور محمود رحمتی سرپرست هیئت ورزش های همگانی، سعید داوود رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان، فرزانه جمال شرف معاونت امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان، زهرا شمس بیرانوند نائب رییس هیات ورزش های همگانی استان، مصطفی بهادر طولابی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد و جمعی از مربیان در این مراسم حضور پیدا کردند و به قید قرعه ۱۰ جایزه به مادر و فرزندان حاضر در سالن اهدا کردند و در پایان از همکاری فاطمه یوسف زاده مدیریت پیش دبستانی بهار و محبوبه لشنی زند رئیس کمیته بازی های فکری کودکان تجلیل به عمل آمد.
سعید داوودی دراین مراسم با بیان اهمیت نقش مادر در پرورش فرزند صالح با تربیت ناب ایرانی اسلامی در رشد و تعالی و پیشبرد اهداف عالی با تاثیرپذیری از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش بانوان در تربیت فرزندان به عنوان سرمایه های ایران اسلامی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش شود.
این همایش با همکاری و هماهنگی اعضای هیات ورزش های همگانی از جمله مریم جعفری ، زهرا شمس بیرانوند، محبوبه لشنی زند و ثریا امیری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار