مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در نشست انتخابات مجلس دانش‌آموزی:

مجلس دانش‌آموزی، تجلی خودباوری دانش‌آموزان است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج عنوان کرد مجلس دانش‌آموزی ظرفیتی برای خودباوری دانش‌آموزان است و آنان را به سوی آینده‌ای بهتر رهنمون می‌سازد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی، تجلی خودباوری دانش‌آموزان است

ابراهیم فلاح نژاد ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در آئین انتخابات مجلس دانش آموزی این ناحیه، ضمن عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، فعالیت های اجتماعی برای دانش آموزان را بسیار مهم برشمرد و افزود: خودباوری نخستین گام پیشرفت کشور است و با ترویج آن در میان دانش آموزان، می توان به چشم اندازهای رشد و توسعه در تمدن نوین اسلامی چشم دوخت.

وی اضافه کرد: مجلس دانش آموزی عرصه را برای نقش پذیری و اثربخشی در فضای تعلیم و تربیت مهیا می کند و راه را برای مشارکت دانش آموزان و تمرین مهارت های اجتماعی _ سیاسی آنان روشن می سازد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در پایان گفت: از هر مدرسه در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم، یک نفر از اعضای شورای دانش آموزی به عنوان نماینده در انتخابات مجلس دانش آموزی منطقه شرکت می کند و در نهایت ۲۵ نفر از آنان که حائز بالاترین رای شوند به عنوان مشاور دانش آموزی مدیر آموزش و پرورش منطقه، فعالیت خود را در مجلس دانش آموزی آغاز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار