جواد انصافی مهمان برنامه تلویزیونی «سرنا»/سرنا به «موسیقی مکتب تهران» می پردازد

تهران (پانا) - جواد انصافی کارشناس، راوی و خواننده موسیقی مکتب تهران، یکشنبه ۳ بهمن مصادف با شب میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن به همراه متین رضوانی پور موسیقی پژوه و خواننده بیات تهران میهمان برنامه "سرنا" شبکه چهار سیما می شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جواد انصافی مهمان برنامه تلویزیونی «سرنا»/سرنا به «موسیقی مکتب تهران» می پردازد

جواد انصافی مهمان برنامه تلویزیونی «سرنا»/سرنا به «موسیقی مکتب تهران» می پردازد/ موسیقی مکتب تهران به روایت «سرنا»ی شبکه4

جواد انصافی کارشناس، راوی و خواننده موسیقی مکتب تهران، یکشنبه ۳ بهمن مصادف با شب میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن به همراه متین رضوانی پور موسیقی پژوه و خواننده بیات تهران میهمان برنامه «سرنا» شبکه چهار سیما می شوند.
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: مجله موسیقایی شبکه چهار سیما با عنوان «سُرنا» این هفته به موضوع "موسیقی مکتب تهران" اختصاص یافته است.
رضا مهدوی سردبیر و مجری کارشناس "سُرنا"، در برنامه میزبان جواد انصافی کارشناس، راوی و خواننده موسیقی مکتب تهران و متین رضوانی پور موسیقی پژوه و خواننده موسیقی مکتب تهران می شود.
این برنامه به تهیه کنندگی محمد علیبازی در گروه ادب و هنر تولید شده است و پرداختن به سواد موسیقایی ، معرفی تک آهنگ ها، چهره های نامدار و ... از جمله بخش های این مجله موسیقایی است.
سُرنا یکشنبه شب ها ساعت ۲۳ پخش و دوشنبه ها ساعت ۱۵:۵۰ و چهارشنبه ها ساعت ۹:۲۵ بازپخش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار