در گفت‌وگو با پانا؛

توضیحات فرجی درباره سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های کوتاه و مستند «فجر چهلم» و نحوه بلیت‌فروشی

تهران (پانا) - مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر درباره سینماهای نمایش دهنده فیلم‌های کوتاه و مستند و نحوه بلیت‌فروشی جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات فرجی درباره سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های کوتاه و مستند «فجر چهلم» و نحوه بلیت‌فروشی

محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه نمایش فیلم سازمان سینمایی و مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی پانا درباره اکران فیلم‌های مستند و کوتاه در چهلمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: اکران فیلم‌های مستند و کوتاه جشنواره فجر که تعداد آنها 20 فیلم است، با هماهنگی‌هایی که شده است، علاوه بر برج میلاد که خانه جشنواره است، در سینماهای محدودی نمایش داده می‌شوند.

سینمافرهنگ و خانه هنرمندان فیلم‌های کوتاه و مستند «فجر» را نمایش می‌دهند

وی گفت: سینما فرهنگ و خانه هنرمندان ایران به عنوان سینماهای مردمی نمایش دهنده فیلم‌های مستند و کوتاه جشنواره فجر در نظر گرفته شده‌اند.

فرجی در مورد تعداد بلیت‌های بخش کوتاه و مستند نیز اظهار کرد: در مورد فیلم‌های کوتاه و مستند، چون اکثر این فیلم‌ها در جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره «سینما حقیقت» به نمایش درآمدند، آمار نشان می‌دهد که استقبال زیادی نسبت به بقیه فیلم‌های جشنواره نخواهند داشت و لذا با هماهنگی‌های ستاد جشنواره با صاحبان آثار خواهیم داشت، مشخص می‌کنیم که تعداد بلیت‌ها چقدر ارائه بشوند.

قیمت بلیت فیلم‌های کوتاه و مستند «فجر» مشخص نشده

وی همچنین درباره قیمت بلیت‌های جشنواره فجر و فیلم کوتاه و مستند نیز افزود: قیمت بلیت‌ها در جشنواره فیلم فجر 30 هزار تومان است و در برخی سینماهای نقاط محروم کشور، 25 هزار تومان است. درم ورد قیمت بلیت‌های فیلم‌های کوتاه و مستند که در خانه هنرمندان ایران و سینما فرهنگ نمایش داده می‌شوند، هنوز به توافق نرسیده‌ایم.

بلیت 22 فیلم جشنواره فجر برای هر شخصی قابل رزرو است

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر همچنین درباره نحوه بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر و برخی اختلال‌ها که در روند خرید بلیت‌ها پیش می‌آید، بیان کرد: از روز چهارشنبه 6 بهمن ماه، علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه‌های فروش جشنواره فجر، بلیت برای فیلم‌های مورد علاقه‌شان را در سینماهای مدنظرشان، پیش خرید رزرو کنند.

وی در پاسخ به اینکه در این دوره جشنواره نیز همچون گذشته، بسته بلیتی خریداری می‌شود، گفت: خیر، بلیت‌ها دیگر به صورت تجمیعی نیست و هر کسی با توجه به علاقمندی خودش بلیت هر فیلم را خریداری می‌کند. هر شخصی با شماره تلفنی که در سامانه ثبت می‌کند، می‌تواند تعداد 22 فیلم جشنواره فیلم فجر را برای خود رزرو کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار