نایب رئیس شورای شهر تهران: به‌زودی مهدی چمران در شورا حضور می‌یابد

تهران (پانا) - نایب رییس شورای شهر تهران گفت که به‌زودی مهدی چمران در شورا حضور خواهد داشت و شورا از رهنمودهای چمران استفاده خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نایب رئیس شورای شهر تهران: به‌زودی مهدی چمران در شورا حضور می‌یابد

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه چهل و دوم شورای شهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه گفت: شخصیت صدیقه طاهره یک شخصیت کاملا منحصر به فرد است. از تولد حضرت زهرا تا شهادت او همه رخدادهای زندگی ایشان پر از نکات تامل برانگیز است.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به سیر درمانی رئیس شورای شهر گفت: سیر درمانی مهندس چمران به خوبی انجام می شود و به زودی شاهد حضور ایشان در شورا خواهیم بود و از رهنمودهای ایشان استفاده خواهیم کرد.

سروری درباره سفر رئیس جمهوری به روسیه گفت: فصل جدیدی از دیپلماسی کشور با حضور ایشان در روسیه رقم خورد. دیپلماسی که به دنبال تحقق نه شرقی و نه غربی رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه معادله ملی براساس منافع ملی شکل بگیرد و نباید آنرا سیاسی کرد، گفت: منافع ملی هرجایی رقم می خورد دیپلماسی باید آنجا باشد و امروز تنظیم جهان قدرت را با دیپلماسی نه شرقی و نه غربی انجام می دهیم.

این عضو شورا ادامه داد: وقتی مذاکره کننده های ما در اصل مذاکره هستند می بینید وزیر خارجه ما به چین و روسیه سفر می کند یعنی به مذاکره کنندگان می‌گوید دست ما پر است. ما با ابزارهای مختلف روی میز مذاکره بازی می کنیم و این اوج ذکاوت دیپلماسی است که کشور به خرج می دهد.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به پیامدهای مثبت حضور رئیس جمهوری در روسیه گفت: دیدید حضور رئیس جمهوری در روسیه چه پیامدهای مثبتی را برای اقتصاد کشور و مذاکره ایجاد کرد. نقطه اساسی این است که دیپلماسی بر مدار منافع ملی باید در گردش باشد و هم غرب و هم شرق باید بداند جمهوری اسلامی هرجایی که منافع اش حکم کند بر آن تمرکز خواهد کرد.

سروری با تشکر از رئیس جمهوری گفت: شاهد یک تحول بسیار منطقی در روابط دیپلماتیک هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار