نظر کامبیز دیرباز درباره 2888 چیست

تهران (پانا) - کامبیز دیرباز همکاری با کیوان علی محمدی در فیلم سینمایی «2888» را تجربه‌ای متفاوت و مهیجی دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نظر کامبیز دیرباز درباره 2888 چیست

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون درباره همکاری با کیوان علی‌محمدی در فیلم «2888» تولید مرکز گسترش، گفت: کیوان علیمحمدی دنبال تجربه‌های متفاوت است و هر یک از فیلم‌هایش با کارهای قبلی او متفاوت است.

او اضافه کرد: سازندگان در این فیلم روی چند خلبان دوران جنگ ایران و عراق دست گذاشته‌اند که به آنها کمتر پرداخته شده است. ما چند خلبان مثل شهید بابایی و دوران داریم که درباره آنها بیشتر صحبت شده که البته قطعاً کافی نیست و در مقابل آنها خلبان‌هایی هستند که اسم آنها را کمتر شنیدیم که اینجا محور قرار گرفته است.

دیرباز در پایان این گفتگو تصریح کرد: در این فیلم از زاویه‌ای مثل برج مراقبت ما هر یک از این خلبان‌ها را با صدا بازی کردیم که به شدت تجربه سختی بود. اینجا ابزارمان فقط صدا بود و به نظرم فیلم مهیج و جذابی شده است چون خودم هنوز آن را ندیده‌ام.

کامبیز دیرباز در برنامه «استودیو هشت» که به تهیه کنندگی مژگان فرزین و با اجرای مصطفی امامی شنبه تا چهارشنبه یک هفته در میان ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود، درباره این فیلم صحبت کرد. «2888» که تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است در چهلمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود. هادی حجازی‌فر، حامد کمیلی، کامبیز دیرباز، امین حیایی، سام درخشانی،کوروش تهامی، احمد مهران‌فر، رضا یزدانی، کامران تفتی، سعید چنگیزیان، رامین ناصر نصیر،کاظم سیاحی، میلاد رحیمی، رضا آفتابی و هومن علایی در این فیلم حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار