حضرت زهرا (س) اسوه جاودان و برگزیده زنان و همه آدمیان است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با صدور پیامی میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن را تبریک گفت و افزود خصایص برگزیده ایشان در حوزه‌های گوناگون اجتماعی الگوی همه است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حضرت زهرا (س) اسوه جاودان و برگزیده زنان و همه آدمیان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز گرامیداشت مقام زن پیامی صادر کرد.

متن پیام در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت با سعادت اسوه تقوی و معنویت، کوثر رسول، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و مقام زن را به حضور همه بانوان میهن عزیزمان به ویژه همکاران پرتلاش و بانوان نیکوکار و خیّر مدرسه‌ساز تبریک می‌گویم.

مناسبت پر برکت ولادت حضرت زهرا مرضیه (س) که به عنوان روز مادر و زن نام‌گذاری شده است، در واقع یادآور جایگاه والای زن در اسلام و نزد پروردگار است که ویژگی‌های برجسته کمال انسانی را در وجود مبارک حضرت فاطمه (س) نمایان ساخته است.

بدون شک حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه جاودان و برگزیده زنان و چه بسا همه آدمیان است و خصایص اخلاقی و رفتاری ایشان در حوزه های گوناگون اجتماعی که آراسته به زهد، معرفت، شکیبایی، حق طلبی و آزادگی و ایثار است، علی‌رغم عمر کوتاه اما پرثمرشان برای همه ما الگوست.

زنان خیّر مدرسه‌ساز نیز که در انجام کار نیکوی مدرسه ‌سازی و ترویج فرهنگ کار خیر مشتاقانه و فداکارانه تلاش می‌کنند، به تاسی از حضرت زهرا (س) که نمونه انفاق و کار خیر بود، در این وادی گام نهاده اند و فعالیت اجتماعی زنان این سرزمین بیانگر توانمندی آنهاست.

با تبریک مجدد این روز فرخنده، برای همه بانوان گرانقدر، به ویژه زنان تلاشگر و فداکار در عرصه مدرسه‌سازی سلامت و توفیق آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار