پیام تبریک وحیدی به مناسبت "روز مادر"

تهران (پانا) - وزیر کشور طی پیامی میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، اسوه عصمت و طهارت، حکمت و معرفت، مبارزه و مجاهدت را به تمامی زنان و مادران ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک وحیدی به مناسبت "روز مادر"

به گزارش وزارت کشور،احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

در متن پیام وزیر کشور آمده است: «میلاد با سعادت اسوه مکارم و قله رفیع فضائل، یاس نبی، عطای سبحان، کوثر قرآن، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه زنان و مادران سرزمین ایران، بانوان همکار به ویژه مادران و خواهران و همسران شهدای دفاع از وطن و حرم را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.


سراسر تاریخ دین، آیین و سرزمین ما از جمله تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این سرزمین تا بدین روزهای دشوار مقاومت و مقابله با ویروس منحوس کرونا مشحون از صبر، ایثار، اشک و لبخند و تلاش های موثر و چشمگیر زنان و مادرانی است که با تاسی از سرور بانوان دو عالم(س) قهرمانانه درخشیده اند و قهرمان ‌های سرزمین مادری را در دامان پر مهر خویش پرورانده‌اند.


نقش سازنده زنان ایرانی در عرصه‌های توسعه کشور اعم از علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، بی‌بدیل و لایق تحسین و تکریم است، از این رو باید کوشید تا از یک سو با کشف توانمندی‌های عظیم آنان و رفع موانع احتمالی، زمینه حضور چشمگیر و تاثیرگذار نیمی از سرمایه انسانی جامعه را در توسعه کشور فراهم کرد و از سوی دیگر، نقش بی‌بدیل آنان در مدیریت کانون خانواده را مورد توجه قرار داد و ارج نهاد.


در پایان مجددا سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نکوداشت مقام زن و روز مادر را به تمامی زنان و مردان ایران عزیز، تبریک و تهنیت می گویم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار