پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بمناسبت سالروز 2 بهمن57 ارومیه

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی بمناسبت سالروز حماسه 2 بهمن57 مردم ارومیه پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بمناسبت سالروز 2 بهمن57 ارومیه

متن پیام مهین منافی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. سالروز قیام مردم ارومیه به فرماندهی مجاهد نستوه، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی با رژیم ستمشاهی پهلوی هیچگاه از حافظه تاریخ انقلاب اسلامی ایران زدوده نخواهد شد و تلالوی اختر تابناک غیرت انقلابی مردم آذربایجان غربی در حماسه دوم بهمن ماه همواره در تاریخ نگاشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچون برگ زرینی ماندگار خواهد ماند.

مجاهد نستوه حجت الاسلام حاج‌ غلامرضا حسنی، مرحوم حمید فاسونیه چی و بسیاری دیگر از مبارزان جان برکف در این روز به میدان آمدند و چنین روزی را خلق کردند تا ابهت و هیمنه رژیم طاغوت شکسته شود.

بی شک تصویرسازی این رویداد تاریخی و بیان ابعاد مختلف این حماسه بزرگ برای نسل امروز و آیندگان ضروری بوده به طوری که با تهیه برنامه های مستند خصوصا در مدارس برای نسل امروز، برگزاری همایش های باشکوه با حضور سخنرانان کشوری و مبارزان انقلابی می توان نقش موثری در انتقال ابعاد مختلف این روز به نسل آینده ایفا کرد و با تدوین برنامه های متعدد و باز نشر رشادت های آن دوران گامی موثر در ماندگار ساختن و انتقال آن به نسل جوان برداشت.

اینجانب حماسه دوم بهمن ماه را به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان گرامی استان آذربایجان غربی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های مجاهد نستوه حجت الاسلام حسنی از درگاه احدیت موفقیت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در عرصه تعلیم و تربیت در سایه عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی مسالت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار