تعامل شهرک صنعتی عباس‌آباد و آموزش و پرورش پاکدشت

پاکدشت(پانا) - به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل و حرف مختلف، تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش و پرورش و شهرک صنعتی عباس‌آباد، منعقد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تعامل شهرک صنعتی عباس‌آباد و آموزش و پرورش پاکدشت

به منظور آشنایی با مشاغل و همچنین ایجاد انگیزه برای زندگی هدفمند، جلسه همکاری بین اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و دفتر هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس‌آباد، با حضور سید اصغر میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش، حسین جیبا، معاون آموزش متوسطه، رقیه قاسمی کارشناس‌مسئول فنی و حرفه‌ای و کارودانش، طیبه ایوبی کارشناس مشاوره، حسین وهابی رابط آموزش و پرورش با شهرک صنعتی و علی کرمی مدیر شهرک صنعتی عباس‌آباد، پیرامون استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، جهت بهره‌برداری مناسب برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد تسهیلات بازدید دانش‌آموزان از کارخانجات صنعتی به عنوان حلقه اتصال بین آموزش و صنعت، آشنایی با مشاغل و تامین سرویس ایاب و ذهاب مشاوران و دانش‌آموزان فراهم شود.

همچنین در این نشست مقرر شد نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز مشاغل موجود در شهرک، از طرف مسئولین آموزش و پرورش به مدیریت شهرک صنعتی اطلاع داده شود و مسئولین و روسای مراکز تولیدی و صنعتی، برای شناسایی افراد واجد شرایط در هنرستان‌ها حضور پیدا کنند.

تفاهم‌نامه آموزشی نیز بین دفتر هیئت‌مدیره شهرک و اداره آموزش و پرورش شهرستان، جهت تعامل و ایجاد همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود نیز منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار