مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

اجرای طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه در مناطق نفت‌خیز جنوب شتاب می‌گیرند

اهواز (پانا) - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت با انعقاد چند قرارداد در آینده نزدیک طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه شتاب می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه در مناطق نفت‌خیز جنوب شتاب می‌گیرند

علیرضا دانشی در آیین آغاز به کار عملیات بیابان‌زدایی و درختکاری ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان خوزستان با تبریک روز هوای پاک گفت: ۳۵ درصد آلاینده‌ها مربوط به صنایع مختلف است و مناطق نفت‌خیز جنوب خود را مکلف به انجام اقدامات ضروری برای داشتن هوای پاک کرده است.

وی افزود: در این راستا در گام نخست تلاش‌مان را معطوف به جمع‌آوری گازهای همراه کرده‌ایم و در این زمینه اجرای ۲ طرح عظیم در دست پیگیری است و در آینده نزدیک شاهد اقدامات موثر در زمینه عقد قراردادهای مربوطه به آنها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: بر این اساس حجم بسیار بالایی از گازهای همراه هم در شرق حوزه فعالیت مناطق نفت‌خیز و هم در منطقه اهواز و مارون جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: طرح بیابان‌زدایی و درختکاری ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان خوزستان که با اعتبارات شرکت ملی نفت ایران اجرا می‌شود گام نخست اقدامات مرتبط با حفظ محیط زیست محسوب می‌شود و با تمام توان آن را پیگیری خواهیم کرد.

دانشی در پایان از دست‌اندرکاران طرح‌های نهال‌کاری خواست در اجرای این طرح‌ها در اراضی خوزستان از درختان مثمر استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار