معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری

اسلامشهر (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم متوسطه نظری از تاریخ سوم لغایت هشتم بهمن ماه 1400برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المپیاد‌های علمی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی از برگزاری مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه نظری در 13 رشته خبر داد.

وی گفت: تعداد 2 هزار و 883 دانش‌آموز دختر و پسر پایه دهم و یازدهم در 5 منطقه مجری شامل شهرستان‌های اسلامشهر، ورامین، شهریار، ناحیه یک شهرری و رودهن در دو نوبت صبح و عصر در رشته‌های کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اختر فیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت، ادبی، نانوفناوری در سطح استان در طول 6 روز به رقابت خواهند پرداخت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: این المپیادها از ساعت 9 صبح روز یکشنبه سوم دی ماه1400 در دو نوبت صبح و عصر شروع و تا ساعت 14 بعدازظهر هشتم بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

دبیر پروژه مهر استان، آینده نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو شکوفایی علمی استعدادها و شناسایی دانش‌آموزان جوان و مستعد کشور و برگزاری این المپیادها را بستری برای انتخاب و تشویق دانش‌آموزان نخبه و حمایت، تقویت و راهنمایی، به منظور بهبود و ارتقای سطح دانش آنان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار