برگزاری یادواره شهید محمدرسول رضایی در همدان

همدان (پانا) - یادواره شهید شاخص کشوری محمدرسول رضایی، در دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره  شهید محمدرسول رضایی در همدان

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه انصارالحسین، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه اسدآباد، مادر شهید و جمعی از روسا و معاونین ادارات و دانش آموزان شهر همدان برگزار شد، در ابتدا مهدی فرجی از فرماندهان دفاع مقدس، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و حضار از همه دست اندرکاران برگزاری یادواره شهید شاخص تشکر کرده و از دانش آموزان خواست ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

در ادامه مراسم سالار آبنوش، یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس ضمن تبیین اهمیت برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا و نقش این یادواره‌ها در زنده نگهداشتن یاد شهیدان گفت: مادر شهید زین الدین در خواب فرزند شهید خود را دیده که سفارش کرده برای شهدا کنگره و یادواره برگزار کنند و از آن زمان بطور منظم و هدفمند برگزاری کنگره‌ها در کشور انجام شده است.

آبنوش در مورد شهید همدانی گفت: او بسیار متواضع بود و از تملق و چاپلوسی دوری می‌کرد و در برابر همه مردم با چهره ای مردمی و به دور از تشریفات ظاهر می‌شد.

وی ادامه داد: شهدایی که ظاهراً سن پایینی داشتند اما دارای شخصیت های بزرگ با بینش قوی بودند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس راز پیشرفت و اقتدار ایران را پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: همه باید به فرامین مقام معظم رهبری گوش سپرده و عمل کنیم.

در ادامه مراسم دو گروه سرود به اجرای سرود مربوط به شهید سلیمانی پرداختند و از دو کتاب توسط مسئولین رونمایی شد و سپس از مادر گرامی شهید رضایی تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار