وزیر کشور: خسارت واردشده به هم‌وطنان سیل‌زده جبران می‌شود

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه دولت عزم جدی برای حمایت از هم‌وطنان سیل‌زده دارد، گفت که با ارزیابی خسارت‌های رخ‌داده برای هم‌وطنان سیل‌زده، حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: خسارت واردشده به هم‌وطنان سیل‌زده جبران می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی که به منظور ارزیابی میدانی از آخرین وضعیت شهرهای سیل زده عازم شهر جیرفت شده است در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: بارندگی های سیل آسا در استان های جنوب شرقی کشور باعث سیل و سیلاب در برخی از شهرها و روستاهای این بخش از کشور شده که در اثر این بلای طبیعی حدود ۴ الی ۵ هزار نفر از هم وطنان عزیز در محاصره آب قرار گرفتند.

وحیدی با بیان اینکه از همان ابتدا با استانداران، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان مرتب در جریان روند امداد رسانی بودم؛ تصریح کرد: با حضور در استان های سیل زده به دنبال تقویت روند امداد رسانی و بسیج امکانات استانی و بین استانی برای حمایت از هم وطنان سیل زده هستیم.

وی اضافه کرد: با همه دستگاههای ذی ربط از جمله نیروی سپاه، ارتش، کمیته امداد و سایر دستگاهها هماهنگی های لازم برای حمایت از سیل زدگان انجام شده است.

وزیر کشور در ادامه گفت: در سیل اخیر در هیات دولت حمایت ها و تسهیلاتی برای کمک به مردم منطقه سیل زده در حدود ششصد میلیارد تومان مصوب شده و در این دور هم ارزیابی های دقیقی از میزان خسارات صورت خواهد گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار