روزانه 50 هزار نفر در سینماهای مردمی جشنواره فجر به تماشای فیلم می‌نشینند

تهران (پانا) - چهلمین جشنواره فیلم فجر روزانه پذیرای بیش از ۵۰ هزار نفر در سینماهای مردمی خواهد بود و برای ۱۱ روز جشنواره حدود ۶۰۰ هزار بلیت به فروش خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
روزانه 50 هزار نفر در سینماهای مردمی جشنواره فجر به تماشای فیلم می‌نشینند

با اعلام جدول سینماهای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر، علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر می‌توانند برای تهیه بلیت از 5 بهمن ماه با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت‌های سینما اقدام کنند. این تاریخ در گاه‌شمار جشنواره ذکر شده است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر روزانه پذیرای بیش از 50 هزار نفر در سینماهای مردمی خواهد بود و برای 11 روز جشنواره حدود 600 هزار بلیت به فروش خواهد رسید.

در این دوره بالغ بر 15 هزار صندلی در سینماهای مردمی به‌کار گرفته شده و این سینماها در 3 یا 4 سانس با استفاده از 50 درصد ظرفیت به نمایش فیلم‌ها خواهند پرداخت.

در این دوره 62 سالن در پایتخت فیلم‌های جشنواره را اکران خواهند کرد. همچنین در کنار تهران، 31 مرکز استان نیز فیلم‌های جشنواره را اکران می‌کنند. می‌توان گفت که بالغ بر 100 سالن سینما فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر را اکران می‌کنند. فیلم‌های مراکز استان بر اساس تقاضای مدیرکل‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها به‌صورت محدود اکران خواهند شد.

قیمت بلیت‌های جشنواره نیز متناسب با قیمت مرسوم سینماها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار