جشنواره فجر به برج میلاد برمی‌گردد؟

تهران (پانا) - گروکشی برای انتخاب محل برگزاری جشنواره فجردر این دوره هم ادامه دارد و بعد از اینکه ستاد خبری جشنواره فیلم فجر پردیس سینمایی چارسو و سینما فلسطین انتخاب کردند، اعتراضات زیادی مطرح شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فجر به برج میلاد برمی‌گردد؟

با نزدیک شدن به ایام جشنواره فیلم فجر یکی از دغدغه های اصلی مسئولان برگزاری انتخاب محلی برگزاری جشنواره است که اینکه بهترین مکان برای برگزاری کجا باشد. برج میلاد یکی از اصلی ترین مکان هایی است که به عنوان کاخ جشنواره انتخاب می شد و علاوه بر رضایت مسئولان برگزاری جشنواره با این مکان اهالی رسانه نیز نسبت به این انتخاب واکنش مثبت دارند.

اما چرا برج میلاد مکان مناسبی برای جشنواره است؟ بیشتر دلیلی که برای این انتخاب وجود دارد ظرفیت بالای سالن نمایش و فضای پیرامونی این مجموعه است که شرایط را برای برگزاری هر برنامه یا نشست و کنفرانسی فراهم می کند. برج میلاد به عنوان یکی از مهم ترین مکان های فرهنگی شهرداری محسوب می شود که حتی در ایام غیر جشنواره هم مردم برای دیدن بخش های فرهنگی و گردشگری این مکان سری به این مجموعه فرهنگی می زنند.

اما نزدیک به سه یا چهار سال است که مسئولان برج میلاد در کشمکشی با مدیران جشنواره فجر قرار گرفتند و با آوردن فشار برای هیچ، باری سنگین بر دوش برگزار کنندگان جشنواره گذاشته‌اند. با وجود اینکه مدیران سازمان سینمایی در تلاش برای کاهش هزینه‌ها هستند برخی مسئولان با سنگ‌اندازی مانع این کار می شوند. بدون شک شهردار تهران به عنوان یکی از مدیران فرهنگی یک سری وظایف فرهنگی دارد که باید آن را انجام دهد و حتی به شواف هم که شده برای دهه فجر و جشنواره فجر کاری کند.

امسال هم همانند دوره های گذشته این گروکشی برای انتخاب محل برگزاری جشنواره فجر ادامه دارد و بعد از اینکه ستاد خبری جشنواره فیلم فجر پردیس سینمایی چارسو و سینما فلسطین انتخاب کردند سروصدای اعتراض ها برای این انتخاب بلند شد تا شاید مسئولان شهرداری یک حرکت رو به عقب داشته باشند و خبرهایی از انتخاب برج میلاد به گوش برسد. در همین زمینه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی گفته است در صورت رفع مشکلات برج میلاد، محل جشنواره چهلم فیلم فجر این برج خواهد بود و این مساله تا فردا مشخص می‌شود. باید دید نتیجه این مذاکرات بعد از کش و قوس های فراوان به کجا ختم خواهد شد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار