شایعه عجیب در اروپا؛ بارسلونا به سردار آزمون پیشنهاد داد

تهران (پانا) - یک نشریه معتبر اسپانیایی از پیشنهاد آبی اناری‌ها برای خرید سردار آزمون خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شایعه عجیب در اروپا؛ بارسلونا به سردار آزمون پیشنهاد داد

در حالی که مدیر ورزشی باشگاه زنیت چند روز پیش تاکید کرده بود یه غیر از المپیک لیون و نیوکاسل پیشنهادی برای سردار آزمون به این باشگاه روس نرسیده و سردار به احتمال 99 درصد در روسیه خواهد ماند، نشریه معتبر موندو دیپورتیوو در شماره امروز خود با انتشاری گزارشی کامل به تشریح وضعیت سردار آزمون پرداخت و خبری مهم درباره او منتشر کرد.

براساس اعلام این رسانه معتبر، باشگاه یوونتوس همچنان در تلاش است تا سردار آزمون را جذب کند و اینکه یوونتوس برنامه‌ای برای خرید او ندارد؛ غلط است و آلگری به مدیران یووه تاکید کرده که مهاجم تیم ملی ایران را در زمستان 2022 از زنیت بخرند.

اما علاوه بر یوونتوس، موندو دیپورتیوو پرده از پیشنهادی دیگر درباره سردار آزمون برداشته که خبری جذاب‌تر از پیشنهاد بانوی پیر است. این رسانه مدعی شده که ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا نام سردار آزمون را به عنوان یکی از گزینه‌های خرید زمستانی به مدیران باشگاه بارسلونا داده و حتی شاید سردار آزمون را به زودی در پیراهن آبی اناری ببینیم.

البته علاوه بر این دو پیشنهاد، باشگاه‌ها المپیک لیون و نیوکاسل هم همچنان پروژه خرید سردار آزمون را فعال نگه داشته‌اند و از طرف دیگر زنیت در حال گران کردن قیمت این مهاجم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار