آموزش سرعت زندگی را مشخص می کند و پرورش جهت آن را 

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه 3 ضمن اشاره به توجهی که قرآن به موضوع تقدم تزکیه بر تعلیم دارد، براین نکته تاکید کرد که اگرجهت گیری زندگی، جهت گیری درستی نباشد، افزایش سرعت آن چه بسا انسان را به بیراهه و پرتگاه ببرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش سرعت زندگی را مشخص می کند و پرورش جهت آن را 

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در جلسه معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه گفت: آموزش و پرورش دو بال پرواز به سوی پیشرفت و تکامل انسان هستند. آموزش منشاء تسخیر طبیعت و ابزار افزایش رفاه و آسایش زندگی انسان است و پرورش عامل هویت بخشی جهت دهی و هدفدار کردن زندگی اوست.
یارمحمدی در ادامه ضمن اشاره به تاکید قرآن به موضوع تقدم تزکیه بر تعلیم گفت: آبشخور فکری و بنیان فلسفی تقدم پرورش بر آموزش بر این نکته استوار است که آموزش سرعت زندگی را مشخص می کند و پرورش جهت آن را، و اگر جهت‌گیری زندگی جهت‌گیری درستی نباشد، افزایش سرعت آن چه بسا او را به بیراهه و پرتگاه ببرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه سه در ادامه ضمن تبیین و بازخوانی مهمترین اهداف و وظایف معاونین و مربیان پرورشی مدارس گفت: در پیشبرد کارها موضوع برنامه ریزی از اهمیت بالایی برخوردار است وبر مبنای گفته اساتید مدیریت زمان، انسان بی برنامه انسان فاقد کارنامه عملکردی خواهد بود. از تمامی همکارانم در حوزه پرورشی، معاونین و مربیان پرورشی درخواست دارم که ضمن در نظر گرفتن این موضوع و توجه به اهداف کاری خود که همانا تعمیق باورهای دینی اخلاقی و معنوی، بسترسازی برای رشد و شکوفایی استعدادهای مختلف دانش آموزان و ایجاد نشاط شادابی و سرزندگی و بالندگی در زندگی آنهاست، نسبت به تدوین برنامه‌ها و راهکارهای اجرای برنامه های مختلف حوزه کاری خود اهتمام لازم را داشته باشند.
شایان ذکر است که در ادامه جلسه هر یک از کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی، اعم از قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری، پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت های اردویی و فوق برنامه به بیان مهمترین انتظارات و امورات کاری حوزه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار