باز هم برف و برودت هوا مدارس آذربایجان‌ شرقی را تعطیل کرد

تبریز (پانا) - به دنبال بارش برف و کولاک و همچنین برودت هوا، مدارس برخی از شهرها و روستاهای آذربایجان‌ شرقی تعطیل شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
باز هم برف و برودت هوا مدارس آذربایجان‌ شرقی را تعطیل کرد

به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا یکشنبه مدارس برخی شهرها و روستاهای استان به این شکل فعالیت خواهند کرد. در بخش نظرکهریزی کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود. در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی و در شهر قره آغاج مدارس استثنائی پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود. در شهرستان مرند، کلیه مدارس در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مرند مدارس استثنائی پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود و مدارس دوره اول و دوم متوسطه دایر خواهد بود. در ورزقان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود. در جلفا، کلیه مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد. در هوراند تسوج کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود. همچنین در نواحی پنجگانه تبریز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

در اسکو شهر جدید سهند، ایلخچی و خسروشاه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود. در صوفیان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود. در اهر کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی و در شهر اهر مدارس استثنائی پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود. در کلیبر
کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

در گوگان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود. درمناطق عشایری حوزه کلیبر نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

همچنین مدارس عشایری حوزه خداآفرین نیزبا یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار