اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه دانش‌آموزان در آذربایجان‌ شرقی

تبریز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ شرقی از اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه دانش‌آموزان استان و اولیا به صورت نیم‌بها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه دانش‌آموزان در آذربایجان‌ شرقی

صمد علیزاده در نشست هم‌اندیشی اکران فیلم مرد نقره‌ای در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت رسانه و سینما برای تحقق اهداف تربیتی گفت: فیلم مرد نقره‌ای به پاس داشتن ارزش‌های اسلامی و ارج نهادن به هویت و نمادهای ملی، همچون پرچم پرداخته است که در فضیلت‌های تشکیلاتی و مهارت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی به این موارد توجه شده است.

وی با بیان این که از 22 دی ماه اکران عمومی فیلم مرد نقره ای آغاز شده است، افزود: طبق تفاهمنامه سازمان دانش آموزی مرکز با عوامل این فیلم، دانش آموزان و خانواده ها می توانند فیلم را به صورت نیم بهاء تماشا کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: نواحی و مناطق می توانند با هماهنگی های لازم از سالن های سینما برای سانس دانش آموزی استفاده کنند و یا با هماهنگی سازمان مرکز و شرکت پخش فیلم، از سالن هایی که تجهیزات کافی دارند و یا از ظرفیت کانون های فرهنگی تربیتی استفاده کنند.

علیزاده افزود: مدارس می توانند با رعایت ضوابط و مقررات مطابق با دستورالعمل برگزاری اردوهای دانش آموزی از سامانه گیشه 7 به خرید بلیت گروهی اقدام کنند.

استفاده از ابزار هنر در تربیت دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد: تربیت، کاری پیچیده است برای این که انسان ها سلیقه ها و افکار متعدد و گوناگونی دارند و به همین دلیل، تربیت نیز به روش های متنوعی نیازمند است.

طاهر علمی با بیان این که در عصر کنونی صنعت و هنر سینما از تاثیرگذاری بالایی برای تربیت برخوردار است، ادامه داد: هنر و بیان هنری از آنجا که با فطرت انسانی مرتبط است در مسائل تربیتی به‌صورت یک ابزار قدرتمند مطرح است و به همین دلیل است که یکی از ساحت های تعریف شده در سند تحول بینادین آموزش و پرورش ساحت تربیت زیبایی‌شناختی و هنر است.

وی افزود: متخصصان تعلیم و تربیت بر این باورند که استفاده از ابزار هنر در تربیت دانش آموزان تاثیر بالایی دارد و در واقع زبان هنر، اصیل ترین، خالص ترین و رساترین زبان است که می توانیم با استفاده از آن افراد را به سمت رشد و شکوفایی پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار